Graduation Tini

March 31, 2009

Since aku bersalin, aku tulis pasal Falisha jer.. kesian Tini. Ok lah.. kali ni share pasal die plak. Last Saturday, 28th March, Graduation Day sekolah Tini. Dan yang paling best... anak dara aku ni terpilih wakil the whole students untuk bg speech. So since the last 1 month aku lah yang train dia bagi hafal speech tu, sebab cikgu dia dah pesan ngn aku. Yelah.. anak aku bukan handal speaking sgt compare dgn yang memang pure anak mat salleh kan?
Aku pun tak ade idea sangat nak tulis, korang tengoklah gamba and bacalah komen bawah gamba tu yer.
Anyway, aku tak ade masa ni.. Tini dengan Babah dia jer.. Ummi kat umah dalam pantang.. mana bole kuar.

selepas ceremony terima sijil, tengok la tu.. macam2 gaya masing2

Tini, dengan sape plak ni?


Topi mana Tini?


Tiap-tiap hari lepas balik sekolah, dia practice rutin ni


with her best friend Carla, orang Romania ni..

5 comments:

  1. memang da besar anak dara akak ni.rambut tu yang mahal :)lepas ni skolah cam mane kak

    ReplyDelete
  2. wah.. mesti terer speaking nih!!

    ReplyDelete
  3. wadah: aka dh register die utk KG2. msk international school la...tgh tunggu ni dpt ke x.. klu x kena back up masuk sekolah lain.

    mrs k: tak lah terrer mana.. bole la...

    ReplyDelete
  4. congratss Tini.

    ur both daughter Tini & Falisha reallyy cute..
    so adorable =)

    ReplyDelete
  5. aina afiniApril 04, 2009

    wah3..
    anak ko..
    b'gaye sungguh die yer...
    bile ko abis pntg ni???
    mskkan lg la gmbr falisha yg br...

    ReplyDelete

Say Something