FareWell paRty fuaDah

April 21, 2009

It has been almost three years of our time in Dubai. Fadzil, hubby aku antara staff pioneer kat TAK Dubai including, Fuadah, Yoke Seam and Florence.


Labour contract habis 5/6/2009, and Fuadah decide tak mau sambung. So die resign. Hubby aku? Hmm.. ikutkan nk jump tempat lain, yg bayar lg bagus, tp fikir2 balik, laki aku dh 3 tahun ngan TAK, reputation ngan bos ngan org kat situ dah ok, dah senior lak tu. Masuk company lain , nnti jd junior balik. Tgh2 credit crunch ni, tak haru klu die org first kena terminate kan? Ivy dah approach, sebb harga sewa rumah jatuh gile2 nowadays, die kate habis kontrak umah skrg, dia bg green light car 2 bedroom apartment, dalam linkungan allowance hubby aku, DHS105k. (lebih kurang RM100k la..) Cuma gaji je aku harap bole negociate lagi, sebab nk renew lg 3 thn kan.. rumah.. tu rezeki lepas dapat Falisha. Harap ade la lagi rezeki dekat gaji babah.


Ikut la.. opinionmasing2. But the most important is, tak ready lagi nk balik Malaysia. Ibu aku pun kate sambung le sementara ade peluang. Kat Malaysia tgh merudum sangat2. Sana-sini, orang kena buang, kena potong gaji.. huhuhu..!! Haru! haru!

Even latest news aku dengar, Department Landscape kat TAK KL dah kena shutdown. Laki aku department tu, balik KL.. nk keje kat ne? Memang tak lama lagi shutdown terus kot TAK KL tu. Tgh ekonomi slow ni, keje pun slow la.

Anyway, Fuadah last day...hr tu so ade lah farewell party die arrange utk kengkawan rapat ngan boss. So ade la a few pic down here.



Fuadah, last day. Katenye balik Malaysia dulu.





Tini and Fuadah. Fuadah tak bagi panggil dia 'aunty', suruh Tini panggil dia 'kakak'.
Geli aku. So aku cakap ngan Tini, panggil Fuadah je. Memang Tini panggil dia Fuadah. Tak terkata minah tu.



dari depan : Fadzil (hubbyku), Kamil, Yunus, Alex


dari kiri : Kamil, Muny, Fuadah, Yunus, Nizam

No comments:

Post a Comment

Say Something